Fagutviklingsgrupper på nett

Denne høsten starter Enhetsterapiforeningen opp med fagutvikling på nett. Dette er selvfølgelig et godt alternativ i disse Covid19. Samtidig gir det enhetsterapeuter og -studenter fra hele landet muligheten til å delta. Vi kommer med andre ord til å fortsette med fagutvikling på nett også når vi er på den andre siden av Covid19.

Første utviklingsgruppe på nett, Meditativ fordypning med Sverre Andreassen, er allerede fylt opp.

Men fortvil ikke. Det kommer mer. Blant annet skal Heidi Rørdam Bergersen lede en fagutviklingsgruppe i Bevissthet og Bevegelse. Du kan lese mer om denne gruppa i en egen sak. Der vil du også finne påmeldningsinformasjon.

Hvis du har ideer til en fagutviklingsgruppe i enhetsterapi, ta kontakt med arrangementsansvarlig Charlotte Søndergård. Du når henne på enhetsterapiforeningen@gmail.com eller på mobil: 41238940

Posted in Alternativ behandling, Fagutvikling, Kurs and tagged , , .