Nytt kurs i dypere meditasjon

Enhetsterapiforeningen har gleden av å invitere alle enhetsterapeuter og -studenter til:
Fagutviklingsgruppe i dypere meditasjon med Sverre Andreassen. Oppstart 13. januar.

Sverre Andreassen er enhetsterapeut og har fordypet seg i temaet meditasjon. Han har over flere år deltatt på Audun Myskjas dypere meditasjonsgrupper, samt en rekke andre meditasjonsretreater. Han leder også fagutviklingsgruppa i dypere meditasjon som startet i 2018 og fremdeles pågår.

Tid: kl. 19.00- til 20.30.

Datoer: 13.1, 27.1, 11.2, 25.2, 10.3 og 24.3
(merk at 11.2 og 25.2 er torsdag, alle øvrige datoer onsdag)

Plattform: Zoom. Du får epost med påkoblingslenke før hvert møte. (Dette er svært enkelt, og Sverre er behjelpelig ved behov.)

Deltakere: maks 12

Påmelding og spørsmål: Sverre Andreassen, sverre.andreassen@outlook.com, mobil: 95209620

Pris: Medlemmer i Enhetsterapiforeningen: Kr 500,- totalt for alle 6 samlingene. Andre enhetsterapeuter/studenter: Kr 600. Du får en bekreftelse med faktura ved påmelding.

Beskrivelse: Denne gruppa er en videreføring av en fagutviklingsgruppa i meditativ fordypning som ble startet høsten 2020. Vi vil arbeide videre med temaer som ble introdusert her, men begynner med en sammenfatning av det som er presentert tidligere slik at gruppen bør egne seg godt også for nye deltakere.

I denne gruppen vil vi tilby hjelp til å etablere eller utdype en meditativ praksis. Her vender vi oppmerksomheten innover for å oppdage at det finnes en radikalt annerledes kilde til erfaring av hva virkelighet er.

I tillegg til meditasjon vil vi trekke inn øvelser fra «grenseløshetens Yoga» som en hjelp til å bringe sammen erkjennelse med kropp og sansning til ett samlet felt.

I hver sesjon fordeles tiden mellom meditasjon, øvelser og samtale.

Til slutt minner vi også om Fagutviklingsgruppa i pust med Torunn Avelsgaard Lien. Oppstart 3. februar.
Også denne fagutviklingsgruppa foregår online, på Zoom.

Påmelding og spørsmål: Torunn Avelsgaard Lien, froskedoktor@gmail.com, mobil: 45089397

Posted in Fagutvikling, Kurs and tagged , , .