Fagutvikling: Eteriske strømmer og massasje

Velkommen til en fagutviklingsgruppe der vi utforsker og jobber med de eteriske strømmene i kombinasjon med massasje. Vi tar for oss de feminine og maskuline strømmene og de negative og positive armstrømmene. Vi legger hovedvekt på praktisk jobbing med hverandre.

Gruppeleder: Charlotte Søndergaard, enhetsterapeut (siden 2008) og massør.

Hvor: Oslo Enhetsterapi, Skrabben 1A, 0682 Oslo

Når: Tirsdag 28. og onsdag 29. januar, tirsdag 11. og onsdag 12. februar. Alle dager begynner kl 10:00 og varer til kl 13:30.

Påmelding og spørsmål: Kontakt Charlotte Søndergaard på epost: chafred@online.no eller på mobil: 41238940.

Frist: Ingen frist. Vi tar i mot påmeldinger til vi har nådd maks. 8 deltakere.

Pris: Kr 1000 for medlemmer, kr 1400 for ikke-medlemmer.

Program:

Første samling, de feminine strømmene i kombinasjon med lymfedrenasje og venepumpe.

Andre samling, repetisjon fra første samling og de maskuline strømmene.

Tredje samling, rygg- og skuldermassasje i kombinasjon med de positive armstrømmene.

Fjerde samling, repetisjon fra tredje samling, de negative armstrømmene eventuelt i kombinasjon med massasje av armene.

Les mer her.

Posted in Fagutvikling, Kurs and tagged , , , .